سرفصل اول از آموزش های دیجیتال مارکتینگ آموزش اصول دیجیتال مارکتینگ درباره ی دیجیتال مارکتینگ چه می دانید؟ تبلیغات آنلاین یا آفلاین؟ دیجیتال مارکتینگ تبلیغات اختصاصی برای رده های سنی استراتژی دیجیتال مارکتینگ در دیجیتال مارکتینگ هدف بر چه اساسی تعریف می شود؟ بهترین مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست؟ چطور در دیجیتال مارکتینگ اطلاع رسانی کنیم؟ منظور از میزان بازگشت سرمایه (ROI) چیست؟ نرخ تبدیل مخاطب چیست؟و چه اهمیتی دارد؟ درباره RACE چه میدانید؟ قیف بازاریابی چیست؟ مراحل قیف بازاریابی چگونه از قیف برای بازاریابی آنلاین استفاده کنیم؟ سرفصل دوم از آموزش های دیجیتال مارکتینگ روش های حضور در فضای آنلاین چگونه یک وب سایت ایجاد کنیم؟ قالب های آماده ایرانی طراحی وب سایت قالب های آماده خارجی طراحی وب سایت بهینه سازی یک وب سایت برای فعالیت در دیجیتال مارکتینگ آموزش ارتقا سطح کیفیت سایت
سرفصل سوم از آموزش های دیجیتال مارکتینگ تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ انواع استراتژی در دیجیتال مارکتینگ استراتژ ی رایگان یا ارگانیک استراتژی های غیر رایگان یا Paid اصطلاحات مربوط به دیجیتال مارکتینگ تبلیغات در شبکه های اجتماعی چه اهمیتی در دیجیتال مارکتینگ دارد؟ چگونه از ویدئو ها به در بازاریابی استفاده کنیم؟ درباره ppc سئو سایت چه اهمیتی در دیجیتال مارکتینگ دارد؟ استراتژی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ چه تفاوتی با هم دارند؟ چگونه اپلیکیشن را بهینه سازی کنیم؟ قیف در استراتژی چه نقشی دارد؟
سرفصل چهارم از آموزش های دیجیتال مارکتینگ بهینه سازی سایت برای دیجیتال مارکتینگ با استراتژی رایگان سئو چیست؟
منظور از سئو سایت چیست؟ چه عواملی در سئوی سایت تاثیر گذار است؟ چطور محتوا با ارزش تولید کنیم؟ عوامل تاثیر گذار در سرعت سایت تاثیر کلمات کلیدی تگ های title , meta , heading چگونه تصاویر را بهینه کنیم؟ استفاده از ابزار های گوگل برای سئو سایت سرفصل پنجم از آموزش های دیجیتال مارکتینگ آموزش بازاریابی موتورهای جستجو(SEM) بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)چیست؟ چگونه تبلیغات کلیکی را انجام دهیم؟ انواع بازاریابی های غیر رایگان بازاریابی شبکه های اجتماعی(SMM) تبلیغات بنری تبلیغات ویدئویی تبلیغات در گوگل ادورز تبلیغات اتوماسیونی ایمیل مارکتینگ پیگیری نتایج بعد از اعمال SEM صفحه فرود یا Landing page چیست؟ سرفصل ششم از آموزش های دیجیتال مارکتینگ حضور در شبکه های اجتماعی و موبایل فهرستهای محلی SMM یا Social media marketing چیست؟ آگاهی و شناخت رسانه های اجتماعی برای شروع فعالیت انتخاب شبکه ی اجتماعی نسبت به حوزه ی فعالیت چگونه در شبکه های اجتماعی کاربر جذب کنیم؟ تعیین استراتژی و مشخص نمودن هدف سرمایه اولیه مورد نیاز اصطلاحات در شبکه های اجتماعی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی تولید محتوای هدفمند انتشار محتوا با توجه به کاربر هدف ربات ها در رسانه های اجتماعی چگونه با مخاطبین ارتباط برقرار کنیم؟ دسک تاپ یا موبایل مفهوم Convert مزایا و معایب سوشال مارکتینگ محتوای ویروسی چیست؟
سرفصل هفتم از آموزش های دیجیتال مارکتینگ تبلیغات بنری یا نمایشی آموزش تبلیغات بنری و اهمیت آن هدف از این تبلیغ و تاثیر آن بر بازاریابی موتور جستجو چه تاثیری در برند سازی دارد؟ Brand Awareness و مشتریان بالقوه مهمترین عناصر تبلیغات نمایشی طراحی اصولی CTA هدفمند پیام ارزشمند محل نمایش شناسایی مخاطب و نیاز او اصول استفاده از رنگ ها در طراحی بنر مراقب خاطره بد از تبلیغات خود در ذهن کاربر باشید سرمایه گذاری هدفمند روی مشتری (ریتارگتینگ) تبلیغات بنری کلیکی تبلیغات بنری ثابت سرفصل هشتم از آموزش های دیجیتال مارکتینگ ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی منظور از ویدئو مارکتینگ چیست؟ بررسی اهداف ویدئو مارکتینگ چگونه ویدئو بسازیم و چطور آن را منتشر کنیم؟ RoI و بازاریابی ویدئویی برندسازی و ویدئو True view , Boosting شبکه های اجتماعی و ارزش ویدئو بررسی قیف در ویدئو مارکتینگ
سرفصل نهم از آموزش های دیجیتال مارکتینگ تبلیغات در گوگل ادورز آشنایی با گوگل ادورز عضویت در گوگل ادورز روش های متفاوت سفارش تبلیغ در گوگل مزایده ادورز چیست و چگون در آن صاحب امتیاز شویم؟ تعرفه ای که گوگل برای تبلیغات در نظر میگیرد بر چه اساسی است و چه عواملی موثر است؟ سرفصل دهم از آموزش دیجیتال مارکتینگ بازاریابی اتوماسیون اتوماسیون چیست؟ اتوماسیون و دیجیتال مارکتینگ اهداف که با اتوماسیون به آنها میرسیم استراتژی های مربوط به بازاریابی اتوماسیون اطلاع رسانی با اتوماسیون برای بازاریابی active trigger چیست؟ تفکرات رایج درباره اتوماسیون بازاریابی سرفصل یازدهم از آموزش های دیجیتال مارکتینگ راهکارهای ایمیل مارکتینگ چگونه از ایمیل برای دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم؟ آیا ایمیل مارکتینگ همان اتوماسیون است؟ استراتژی ها در ایمیل مارکتینگ معایب و مزایای ایمیل مارکتینگ ایمیل مارکتینگ در ROI چه تاثیری دارد ابزارهای میلرلایت، میل چیمپ، میل چی و آونگ چگونه آدرس های ایمیل کاربران را پیدا کنیم ترفندهای ایجاد ایمیل های جذاب و مفید انجام تست و بررسی علایق ونیازهای کاربر نبست به محتوا یا عکس و سایر
سرفصل دوازدهم آموزش های دیجیتال مارکتینگ بازاریابی در اپلیکیشن های موبایل بازاریابی در اپلیکیشن یا In-App Marketing چیست؟
مزایای بازاریابی درون اپلیکیشن In-App Marketing
انواع فرمهای تبلیغات درون اپلیکیشن یا In-App
تبلیغات بنری Banner Ads
تبلیغات ویدئویی Video Ads
تبلیغات همسان Native Ads
تبلیغات بینابینی Interstitial Ads
تبلیغات پیشنمایشی Pre-roll Ads
تبلیغات Offer Walls
تبلیغات اسپانسری
کدام تبلیغات درون اپلیکیشن in-app آزاردهنده هستند؟
کدام تبلیغات درون اپلیکیشنی in-app خوشایند هستند؟
انواع کمپینهای درون اپلیکیشن in-app marketing
هزینه به ازای ۱۰۰۰ بار نمایش Cost Per Mille CPM
هزینه به ازای نمایش کامل ویدئو Cost per Completed View CPCV
هزینه به ازای هر بار کلیک Cost per Click CPC
هزینه به ازای هربار نصب Cost Per Install CPI
هزینه به ازای فعالیت خاص Cost per Action CPA
سرفصل سیزدهم آموزش دیجیتال مارکتینگ آنالیز در دیجیتال مارکتینگ چگونه در دیجیتال مارکتینگ آنالیز کنیم؟ آنالیز رفتار رقبا در عرصه کسب و کار شما تحلیل رفتار مخاطب و بازدید کننده آنالیز وضعیت تبلیغات کلیکی آنالیز وضعیت سئو بیگ دیتا چیست و چگونه برای آنالیز دیجیتال مارکتینگ استفاده می شود؟ در مورد SMART چه میدانید؟ KPI چیست؟ ابزارهای تحلیل سایت در دیجیتال مارکتینگ گوگل آنالیتیکس kissmertics mixpanel