آرتا رسانه

نمونه قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن + دانلود فایل ورد

نمونه قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن

بسمه تعالی

موافقتنامه حاضر همراه با موارد سفارش كه مجموعه ای غیرقابل تفكیك می باشد و از این پس قرار داد نامیده می شود ، در تاریخ مندرج در امضای کارگزار بین ………. که از این پس كارفرما نامیده می شود از یك سو ، و آرتا رسانه كه از این پس كارگزار نامیده می شود از سوی دیگر طبق مقررات و شرایطی كه در اسناد و مدارك این قرارداد درج شده است منعقد می گردد.

ماده1- موضوع قرارداد و شرح خدمات كارگزار

موضوع قرارداد عبارت است از طراحی سایت………….. و اپلیکیشن ………………اندروید بر اساس مستند امکان سنجی.

ماده2- مدت قرارداد و جدول زمانبندی و پرداخت

مدت این قرار داد……… روز کاری پس از عقد قرارداد و واریز پیش پرداخت (مذکور در بند 1 ماده 2) از سوی کارفرما می باشد.
مرحله نخست – پرداخت 50% كل قرارداد به عنوان پیش پرداخت از سوی كارفرما و شروع کار توسط کارگزار.
مرحله دوم – طراحی ظاهر کلی تارنما و نمایش اولیه سایت و ارائه آن به كارفرما در مدت 14 روز کاری  و پرداخت ۲۵ در صد از مبلغ قرارداد.
مرحله سوم – پیاده سازی تمامی بخشهای تارنما در مدت باقی مانده و ارائه آن به كارفرما (طبق ماده 4) و تسویه حساب 30% باقی مانده .

ماده 3 – مبلغ قرار داد

مبلغ قرار داد …………………ریال (معادل ………………………… تومان) می باشد.

ماده 4 – معیار پذیرش

معیار پذیرش، عدم وجود مغایرت عملكرد كارگزار با مستند امکان سنجی می باشد.

ماده 5 –هاست

مبلغ ………………… ریال (معادل ………………..تومان) بعنوان اجاره بهای سالانه هاست با مشخصات …… گیگابایت فضا و ……….. گیگابایت پهنای باند ماهانه که مدت اجاره از تاریخ انعقاد قرار داد محاسبه می گردد به صورت کامل در ابتدای عقد قرار داد ما بین محاسبه ی ریز فاکتور دریافت گردید.

ماده 6- دامنه

دامنه وب سایت توسط کارفرما انتخاب و توسط کارگزار خریداری گردیده است و مسئولیت تمدید سالانه آن به عهده کارفرما می باشد و کارگزار مبلغ جداگانه را بابت تمدید آن دریافت می نماید.
تبصره 1- در صورت قصور کارفرما در تنظیم برگه سفارش هیچ تقصیری متوجه کارگزار نبوده و تغییرات دلخواه کارفرما با اخذ هزینه اضافی ممکن خواهد بود.

تبصره 2- در صورت بروز مشکل در وب سایت طی مدت زمان 6 ماه پس از زمان عقد قرارداد تحویل شده ،چنانچه مشکل در اثر تغییرات ایجاد شده توسط کارفرما نباشد، کارگزار موظف است بدون دریافت هزینه اضافی آن را برطرف نماید، اما برای ایجاد تغییر در وب سایت موجود، اضافه کردن بخش جدید و یا مطلب و محتوی، کارفرما موظف است هزینه آن را به کارگزار پرداخت نماید.

تبصره 3- کارگزار هیچ گونه تعهدی برای تولید محتوای سایت از جمله نوشته و تصاویر ندارد و در صورت نیاز بصورت قرار داد جداگانه تولید محتوا را با کارفرما به توافق می رسد.

ماده 7 – فسخ قرارداد

قرار داد از نوع لازم تلقی شده و تنها در مورد زیر قابل فسخ می باشد.
1- قصور در پرداخت به موقع توسط كارفرما كه به موجب آن، قرار داد می تواند از سوی کارگزار فسخ و كارفرما موظف به پرداخت تمام مبلغ كار انجام شده توسط كار گزار به اضافه خسارات احتمالی حاصله به کارگزار می باشد.
2- قصور کارگزار در تحویل به هنگام کار که در این صورت طبق تفاهم طرفین مبلغی از قرار داد کسر شده و زمانی را جهت تحویل کار به قرار داد اضافه میگردد.
3- توافق طرفین قرار داد.
تبصره 4- این قرار داد بدون مهر و امضای کارگزار فاقد اعتبار می باشد.

ماده 8- تمدید قرارداد

تمدید این قرارداد مجاز می باشد.

ماده 9- فورس ماژور

در صورت بروز هرگونه اشکال به علت وجود فورس ماژور طبق تعاریف سازمان برنامه و بودجه (از قبیل سیل، زلزله، جنگ، اعتصاب و غیره) هیچ گونه مسئولیتی متوجه کارگزار نخواهد بود.

ماده 10-اطلاع از قیمتها

کارفرما موظف است قبل از انعقاد قرار داد از تمامی قیمت های وب سایت در شرکت های دیگر اطلاع کسب نماید و با قبول مبلغ با توجه به قیمت های موجود در بازار قرار داد را منعقد نماید.

ماده 11-حل اختلاف

در صورت بروز هر گونه مشکل ما بین کارفرما و کارگزار اختلاف در حضور داور مرضی الطرفین قابل حل می باشد.

این قرار داد در تاریخ مندرج در امضای کار گزار در 11 ماده و 4 تبصره و دو نسخه که اعتبار واحد دارند تنظیم و به امضای………………..به عنوان نماینده كارگزار و ……………. به عنوان نماینده كار فرما رسید.

نمونه قرارداد سئو را نیز ملاحظه بفرمایید.

نمونه ای از مستند امکان سنجی برای سایت وردپرس

نام ماژولقیمت به تومان

وب سایت اولیه شرکتی به همراه قالب و با ماژول های

اسلاید شو

تنظیمات اولیه سایت از جمله ثبت نام و ورود کاربران در سایت

بخش نوشته ها

رسانه ها

برگه ها

نکته : ( مجموعه ای از قالبها توسط آرتا رسانه به کارفرما ارائه میگردد و پس از انتخاب یکی از قالب ها سایت با آن قالب راه اندازی می شود )

ماژول ووکامرس
ماژول فرم تماس با ما
ماژول سئو یواست
دو زبانگی سایت (فارسی و انگلیسی)
جمع مبالغ

برای دریافت فایل ورد نمونه قرارداد طراحی سایت، ایمیل خود را وارد کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آرتا رسانه
آرتا رسانه
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
Loading
/
پیمایش به بالا