آرتا رسانه

نحوه استفاده از اینفلوئنسرها برای ایجاد UGC

نود و سه درصد از بازاریابان در اینفلوئنسر مارکتینگ مشارکت دارند. آنها از بودجه تبلیغاتی خود برای پست های حمایت شده استفاده می کنند.

از آنجایی که 62 درصد از مصرف‌کنندگان مورد بررسی گفتند که بیشتر روی محتوایی مانند تبلیغات، وب‌سایت‌ها، پست‌های اجتماعی یا ایمیل‌ها کلیک می‌کنند که عکس‌های مشتری را نشان می‌دهند تا تصویری که توسط برند ایجاد شده است .

  • اگر به دیجیتال مارکتینگ علاقه دارید، شاید بهتر باشد از میان مقالات و مطالب مطرح شده، ابتدا مطالعه‌ی مباحث آموزش دیجیتال مارکتینگ را در اولویت قرار دهید

اینفلوئنسر مارکتینگ با ارائه دقیقاً همان چیزی که برای افزایش آگاهی از برند و پایگاه مشتری خود نیاز دارید، به استراتژی بازاریابی کلان شما می پردازد: محتوای تولید شده توسط کاربر.

اینفلوئنسر مارکتینگ

چرا از اینفلوئنسرها استفاده کنیم؟

عکس‌ها، ویدیوها، نظرات و توصیفات نمونه‌هایی از محتوای تولید شده توسط کاربر هستند. بازاریابان از UGC خوشحال می شوند زیرا بهتر از محتوای تولید شده توسط برند کار می کند. مردم بیشتر دوست دارند با افراد دیگر ارتباط برقرار کنند تا لوگوهای برند و تصاویر سهام مانند آن.

محتوای تولید شده توسط کاربر نتایجی مانند:

  • زمانی که ایمیل حاوی محتوای تولید شده توسط کاربر باشد، نرخ کلیک 73 درصد افزایش می یابد.
  • کاهش هزینه به ازای هر کلیک (CPC) تا 50 درصد با داشتن محتوای تولید شده توسط کاربر در تبلیغات رسانه های اجتماعی.
  • افزایش 29 درصدی تبدیل وب با استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر.

اما، برندها همیشه در محتوای تولید شده توسط کاربر شنا نمی کنند. مخاطبان و مشتریان شما باید انگیزه ایجاد UGC را داشته باشند. اینجاست که اینفلوئنسر مارکتینگ وارد عمل می شود. اینفلوئنسرها می توانند مخاطبان همسو با خود را برای ایجاد UGC برای برند شما برانگیزند و می توانند به مشتریان شما نشان دهند که به دنبال چه نوع UGC هستید.

هنگامی که مخاطبان و مشتریان شما شروع به ساخت UGC کردند، می توانید محتوای با تبدیل بالا را در کانال های بازاریابی دیجیتال و حضوری خود تغییر دهید.

نگران این هستید که مردم نخواهند شما از محتوای آنها استفاده کنید؟ دوباره فکر کنید…

  • 64 درصد از مصرف‌کنندگان موافق هستند که وقتی برندی را که دوست دارند و از آن استفاده می‌کنند، محتوای آن را مجدداً توسط مشتریان به اشتراک می‌گذارند، احتمال بیشتری دارد که محتوای مربوط به برند یا محصولات آن را به اشتراک بگذارند.
  • 60٪ از مصرف کنندگان آرزو می کنند که برندهای بیشتری به طرفداران و مشتریان خود بگویند که چه نوع محتوایی را می خواهند ایجاد کنند.
  • 72 درصد از کاربران درخواست یک برند را برای استفاده از محتوای آن‌ها می‌پذیرند، به این معنی که وقتی برندها از آنها حقوقی برای استفاده مجدد از محتوایشان می‌خواهند، برای مشارکت هیجان‌زده می‌شوند.
    با این دو استراتژی تأثیرگذار، یک کتابخانه از محتوای تولید شده توسط کاربر ایجاد کنید.

2 راه برای استفاده از اینفلوئنسرها برای ایجاد UGC

مخاطبان شما می خواهند که صدای آنها در کانال های بازاریابی شما نمایش داده شود. این رابطه با برند را تقویت می کند و در عین حال مشتریان بیشتری را برای ساخت UGC الهام می بخشد. برندهایی مانند Chipotle تمام فید رسانه‌های اجتماعی خود را به محتوای تولید شده توسط کاربر اختصاص داده‌اند – این کار به خوبی انجام می‌شود.

در اینجا نحوه شروع ساخت استودیوی UGC خود را با کمک تأثیرگذاران مورد علاقه مخاطبان خود آورده ایم.

میزبانی یک هدیه

Canon استودیوی UGC خود را با بیش از 2000 قطعه محتوای تولید شده توسط کاربر با میزبانی یک هدیه پر کرد. هدایا ابزار انگیزشی نهایی برای هدایت UGC هستند. همراه با یک کانال بازاریابی کاتالیزوری، مانند یک تأثیرگذار، می تواند نتایج را حتی بیشتر کند.

مرحله 1:

یک اینفلوئنسر یا چند اینفلوئنسر را در فضای خود برای میزبانی هدیه پیدا کنید. هدف شما جستجوی اینفلوئنسرهایی با بیشترین فالوور نیست، بلکه یافتن افرادی است که ارتباط قوی با مخاطبان خود دارند. این به این معنی است که آنها تعامل بالایی در پست های خود دارند.

برای یک راه سریع برای دیدن اینکه آیا باید برای درخواست کیت رسانه اینفلوئنسرها تماس بگیرید، از بخش نظرات آنها نگاه کنید.

← اگر نظرات معنی دار و سنجیده هستند – آنها را برای هدیه خود در نظر بگیرید.

← اگر نظرات مملو از هرزنامه هستند و هیچ حساب واقعی درگیر نیستند — قبل از خرج کردن دلارهای تبلیغاتی خود دو بار فکر کنید.

مرحله 2:

هدایای هم تراز ایجاد کنید که برای مخاطبان آنها بسیار انگیزه دهنده باشد. بهترین هدیه برای به دست آوردن UGC شامل محصولات و توصیفات شما است. به یاد داشته باشید: شما به دنبال ساخت استودیوی UGC خود از این جایزه هستید. از خود سوالاتی بپرسید مانند:

ما می خواهیم در آینده از این UGC برای چه نوع کمپین هایی استفاده کنیم؟
کدام محصولات را می خواهیم در سه ماهه آینده عرضه کنیم؟
چه نوع UGC بیشترین نتایج را در حال حاضر برای ما دارد؟
راه خود را به عقب برگردانید تا هدیه مناسبی را که با مخاطبان و اهداف شما همسو است، بیابید.

مرحله 3:

هدایای خود را با فراخوانی واضح اجرا کنید. این زمان برای ابهام نیست. شما باید در مورد آنچه از UGC درخواستی خود به دنبال آن هستید، واضح و مختصر باشید. آیا ویدیو می خواهید؟ آیا باید افقی باشند یا عمودی؟ عکس میخوای؟ آیا آنها باید شامل افراد باشند یا فقط محصولات؟ تا زمانی که دقیقاً بدانید به دنبال چه نوع UGC هستید، هدایای خود را راه اندازی نکنید.

وقتی همه چیز را آماده کردید، از TINT’s Experience Builder برای ایجاد یک جایزه بدون نیاز به یک خط کد استفاده کنید. به سرعت یک صفحه فرود برای ارسال ها ایجاد کنید و فوراً به UGC Studio خود دسترسی داشته باشید که محتوای ورودی را در خود جای می دهد. می‌توانید به‌طور خودکار همه چیزهایی را که به استودیوی UGC شما می‌آید سازمان‌دهی، برچسب‌گذاری و نگه‌دارید.

نه تنها صدها تا ده ها هزار قطعه از محتوای تولید شده توسط کاربر را به کمپین های بازاریابی خود اضافه کردید. شما همچنین فرآیند سازماندهی آن را خودکار کردید تا تیم بازاریابی شما بتواند به راحتی در عرض چند ثانیه به UGC مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند.

یک UGC Creator استخدام کنید تا به مردم بیاموزد چه نوع محتوایی را از طرفداران خود نیاز دارید
انواع مختلفی از اینفلوئنسرها وجود دارد. اینفلوئنسرها فقط افرادی نیستند که با هواپیمای فرست کلاس امارات به یک تعطیلات زیبا، کاملاً پولی و گران قیمت پرواز می کنند. نوع جدیدی از اینفلوئنسرها اخیراً ظاهر شده است: سازندگان UGC.

سازندگان UGC اینفلوئنسرهای سنتی نیستند. آنها به دنبال افزایش فالوورهای میلیون نفری نیستند. آنها در واقع به دنبال ایجاد هر نوع دنبال کننده نیستند. سازندگان UGC، مانند Mindy Thomas، فقط به دنبال ایجاد محتوای استراتژیک UGC برای برندها هستند.

سازندگان UGC شروع به ایجاد UGC از مشتریان شما می کنند. با ارسال محتوا از این سازندگان، دقیقاً به مخاطب خود نشان می دهید که به دنبال چه چیزی هستید. سپس، مخاطبان شما آن نوع محتوای UGC را ایجاد خواهند کرد و شما یک استودیوی پررونق UGC خواهید داشت (در کمترین زمان!).

مرحله 1:

سازندگان UGC یا به عنوان پیمانکار مستقل یا به عنوان آژانس کار می کنند. لزوماً مهم نیست که کدام را انتخاب می کنید. چیزی که شما واقعاً به دنبال آن هستید یک خالق (یا آژانس) UGC است که نوع محتوای مورد نظر شما را ایجاد کند. برای جلوگیری از زحمت استخدام چندین سازنده UGC برای دریافت محتوای مناسب – مطمئن شوید که دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید.

نمونه هایی از رقبا و سایر برندها بگیرید که نشان می دهد می خواهید UGC شما چه شکلی باشد. آن نمونه‌ها را برای سازنده UGC ارسال کنید تا «در تاریکی» ایجاد نکنند. تا حد امکان به آنها جهت دهید تا مطمئن شوید که UGC مورد نیاز خود را دریافت می کنید.

گام 2:

اکنون که چند قطعه UGC از خالق UGC خود دارید، وقت آن رسیده است که آزمایش کنید که چه چیزی در بین مخاطبان شما به بهترین شکل تبدیل می شود. قبل از اینکه استودیوی UGC خود را بسازید، می خواهید بدانید که آن را با محتوایی ایجاد می کنید که با پایگاه مشتری شما طنین انداز می شود. باید احساسات مشتری داشته باشد و صدای مشتری را به کانال شما برساند.

محتوای UGC را به صورت ارگانیک آزمایش کنید و به دنبال تعامل و تبدیل باشید. همچنین می‌توانید UGC را در تبلیغات پولی آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی بیشترین اقدام را انجام می‌دهد. هنگامی که می دانید چه نوع UGC برای مخاطبان شما بهتر کار می کند – وقت آن است که بیشتر آن را به آنها نشان دهید.

مرحله 3:

UGC را از سازنده UGC خود در کانال های بازاریابی خود منتشر کنید و حتی آن را از طریق پست های حمایت شده به فیدها وارد کنید. به مخاطبان خود نشان دهید که UGC چه جایگاهی در کانال های شما به دست می آورد. با این محتوا به صورت زنده، باید استودیو UGC خود را راه اندازی کنید تا فرآیند یافتن محتوای مشتری و آوردن آن به کتابخانه دیجیتال خود را خودکار کند. آن را به طور خودکار سازماندهی و برچسب گذاری کنید تا تیم بازاریابی شما بتواند در صورت نیاز، تقویم سرمقاله و کمپین های شما را پر کند.

اگر می خواهید UGC بیشتری ایجاد کنید، این استراتژی را با یک هدیه همراه کنید (به بالا مراجعه کنید).

اینفلوئنسرها مخاطبان شما را برای ساختن UGC تشویق می کنند

مخاطبان شما آرزو دارند که به آنها بگویید چه نوع UGC برای برند شما بسازند. آنها دوست دارند پست های خود را در فید شما ببینند – اما شما هنوز به آنها نگفته اید که چه چیزی ایجاد کنند. در حالی که Chipotle محتوای خنده دار و طنز را در اولویت قرار می دهد، نایک به دنبال عکس های زیبایی شناختی است. با اشتراک گذاری UGC، هر برند به مخاطبان و پایگاه مشتریان خود نشان می دهد که به دنبال چه نوع محتوایی هستند.

همانطور که UGC شروع به سرازیر شدن می کند، آنها به صورت استراتژیک آن را در استودیوی UGC خود جمع آوری می کنند تا در آینده از آن استفاده کنند.

ببینید استودیوی UGC شما چگونه می‌تواند باشد و چگونه 5000 برند دیگر با استفاده از UGC نتایج کسب می‌کنند. امروز یک نسخه ی نمایشی TINT را برنامه ریزی کنید.

https://www.tintup.com/blog/how-to-use-influencers-to-create-ugc/

0

آرتا رسانه
آرتا رسانه
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
Loading
/
پیمایش به بالا