آرتا رسانه

لزوم داشتن کسب و کار اینترنتی با طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن موبایل

برای رونق کسب و کار و افزایش درآمد خود چه برنامه ای دارید؟

چرا برای رونق کسب و کار خود و افزایش درآمد، ناگزیر به راه اندازی کسب و کار اینترنتی و داشتن سایت اختصاصی هستید؟

لزوم داشتن کسب و کار اینترنتی

اولین قدم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی، رفتن به سراغ شرکت طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن موبایل می باشد. چرا که :

1- این روزها افراد به دنبال راه های ساده ای برای انجام کارهای خودشان هستند. به خصوص وقتی قصد

  • خرید لباس،
  • پیدا کردن آدرس،
  • خرید بلیط هواپیما یا قطار،
  • رزرو تور مسافرتی،
  • ارسال رزومه شغلی،
  • خرید مصالح ساختمانی،
  • خرید بن تخفیف،
  • آموزش مطالب درسی،
  • دانلود کتاب های رمان و شعر و آموزشی،
  • دیدن برنامه های آموزشی در مورد مطالب غیر درسی

و خیلی چیزهای دیگر هستند، مایل هستند که به راحت ترین روش ممکن و بدون صرف هزینه های جانبی مثل پرداخت کرایه ماشین، صرف وقت تو ترافیک، گشتن بین فروشگاههای مختلف و رفتن از این خیابون به اون خیابون،  تو خونه هاشون بنشینند و از پشت مانیتور یا از طریق گوشی هاشون چیزی را که می خواهند را سرچ کنند و حتی پولش را اینترنتی پرداخت کنند و وسیله یا هر چیزی را که خرید کرده اند درب منزل تحویل بگیرند.

پس شما هم بعنوان یکی از صاحبان مشاغل، بخش عمده ای از مشتریانتان به همین روش می خواهند که با شما در تعامل باشند. اگر از طرف شما این بستر برایشان فراهم نباشد، به سراغ رقیبان شما می روند.

فروش در منطقه جغرافیایی گسترده تر

2- مگر بدتان می آید که به جای فروش در سطح شهر خودتان، مشتریانی از کل کشور داشته باشید. فکر می کنید داشتن مشتری از سایر شهرها بدون داشتن کسب و کار اینترنتی میسر هست؟

3- باید منبع درآمدی داشته باشید ولی هیچ سرمایه ای ندارید که مغازه ای بخرید یا کرایه کنید. تازه بعد از کرایه مکانی به عنوان مغازه باید پول آب، برق، گاز و تلفن بدهید. مالیات و پول اجرت شاگرد و هزینه های جانبی دیگر را هم به آن اضافه کنید.

فروش 24 ساعته و آنلاین

4- خیلی هم زرنگ باشید نمی تونید24 ساعته در مغازه و فروشگاه خود حضور داشته باشید و ناچارید ساعاتی را حداقل براساس قانون شهر تان مغازه را تعطیل کنید. درست در این زمان کار شما تعطیل بوده  و رقیبان شما که کسب و کار اینترنتی دارند مشتریانی را که در ساعت تعطیلی فروشگاه شما مشغول جست و جو برای خرید هستند را به سمت خودشان جذب می کنند.

برای شروع فردا از امروز دیرتر است. بدون تعارف می گویم درحال حاضر شما از همه رقیبایی که حتی یک ساعت قبل کسب و کار اینترنتی خودشان را راه انداخته اند، عقب تر هستید.

برای طراحی سایت به سراغ کدام شرکت طراحی سایت برویم؟

حالا که تصمیم گرفته اید، سوار موج کسب وکار اینترنتی بشوید این مهم است که طراحی سایت و یا ساخت اپیلیکیشن موبایل  کسب و کار خود را به چه کسی بسپارید. پیشنهاد میکنم به جای فرد، بایک شرکت معتبر همکاری کنید. چرا که شرکت دارای آدرس و مکان مشخص است. در صورتی که نیاز به پشتیبان داشته باشید می توانید با شماره های تماس شرکت، تماس بگیرید و راهنمایی بگیرید.

شرکت طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن موبایل آرتا رسانه، به دلیل داشتن تیم طراحی سایت، برنامه نویس و گرافیست بهترین و حرفه ای ترین سایت و اپیلیکیشن را به شما تحویل می دهد. از قدیم گفته اند همه چیز را همگان دانند.

برای شناساندن سایت به مشتریان و بودن در صفحه اول گوگل چه باید کرد؟

خب نصف راه  را رفته اید. نگران نباشید ما در شرکت آرتا رسانه با معرفی تکنیک هایی به شما آموزش می دهیم که برای رسیدن به فروش بیشتر و تعداد کاربران بیشتر برای سایت چه باید بکنید.

طراحی بوم کسب و کار و آنالیز مسیر رسیدن به افزایش فروش و موفقیت را با متخصصین دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنیم و از صفر تا صد در کنار شما هستیم.

حتما انتظار ندارید که بعد از ساخت و طراحی سایت میلیاردر شوید!!! قسمت جذاب و حساس کار باقی مانده است. حالا باید به جنگ گوگل بروید.

وجود رقیبان زیاد در این عرصه و تلاش همه برای رسیدن به فروش بیشتر باعث شده که گوگل از تکنیکی به نام سئو بهره ببرد.

سئو چیست؟

وقتی کاربری می خواهد چیزی را در گوگل پیدا کند کلمه و یا عبارت مد نظرش را در نوار سرچ گوگل جست و جو می کند. حالا چه اتفاقی می افتد که برخی از سایت ها در صفحه اول گوگل و در بین چند لینک اول قرار می گیرند.

این سایت ها با اعمال تکنیک های سئو کاری کرده اند که گوگل برای معرفی سایت آنها به کاربران قبل از سایت های دیگر مجاب شود.

 تکنیک ها و ابزار های دیجیتال مارکتینگ کدام ها هستند؟

فرض کنید سایت فروش کفش چرمی مردانه دارید، باید کاری کنید که وقتی کاربری در گوگل کلمه “خرید کفش مردانه چرمی” را جست و جو می کند سایت شما با این کلمه بالاتر از سایت های دیگر قرار گیرد.

شرکت ساخت اپلیکیشن موبایل و طراحی سایت آرتا رسانه با بهره گیری از تکنیک هایی مربوط به سئو نظیر تولید محتوای اختصاصی در خصوص موضوعات مربوط به سایت، لینک سازی داخلی و ارتباط درست بین صفحان مختلف سایت ، معرفی سایت به موتورهای جست و جو، بهینه کردن سرعت سایت و اتصال سایت به ابزارهای تحلیلی نظیر گوگل و بمستر و گوگل آنالیتیکس کاری می کند .

که گوگل توجیه شود که اگر کاربری که به دنبال خرید کفش چرمی مردانه هست را به سایت شما هدایت کند، کاربر به هدفش یعنی خرید کفش چرمی مردانه می رسد. چون برای گوگل رضایت کاربران در الویت اول قرار دارد.

شدیداً تاکید می کنم در این زمینه با یک شرکت حرفه ای همکاری کنید تا سایت شما را با استفاده از الگوریتم های گوگل و به اصطلاح سئو کلاه سفید، به صفحه اول گوگل برساند. در صورت استفاده از سئو کلاه سیاه یا فریب گوگل، اگر خواسته یا ناخواسته کاربری وارد سایت شما شود و از سایت شما ناراضی باشد، گوگل خشمگین می شود و شما را جریمه می کند. این جریمه تاوان سنگینی دارد و ممکن است ماه ها از صفحه اول گوگل تبعید شوید.

ابزارهای تحلیل رفتار کاربران در سایت

بعد از اینکه سایت خودتان رو سئو کردید باید از ابزارهای تحلیلی برای آنالیز سایت و رفتار کاربران خود استفاده کنید تا بتوانید همچنان درصدر باشید و روند رو به رشدی داشته باشید.

  • گوگل وبمستر
  • گوگل آنالیتیکس
  • گوگل تگ منیجر

در کنار سئو می تونید از گوگل ادوردز ( تبلیغات کلیکی) و تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای فروش بیشتر و آشنایی کاربران با سایت  خود استفاده کنید.

اگر با خواندن این مقاله مجاب شده اید که برای رشد و افزایش فروش به راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیاز دارید، پیشنهاد می کنم برای موفقیت و پشت سر گذاشتن پله های ترقی، در محیط گرم و سنتی شرکت آرتا رسانه زنجان مهمان ما باشید تا متخصصان ما در حوزه دیجیتال مارکتینگ که در زنجان و در سطح کشور از متخصصان تراز اول هستند، با تشریح بوم کسب و کار شما، قدم به قدم تا رسیدن به قله های موفقیت همراه شما باشند.

آرتا رسانه با ارائه پکیج خرید سایت ارزان شما را در راه اندازی کسب و کار اینترنتی راهنمایی می نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آرتا رسانه
آرتا رسانه
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
Loading
/
پیمایش به بالا